دیدبان نیشابور:رئیس کمیسیون اداری و مالی پارلمان شهری نیشابور:شورا انتظار دارد بودجه سال 97 شهرداری عملیاتی باشد

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

رئیس کمیسیون اداری و مالی پارلمان شهری نیشابور گفت: شورا انتظار دارد بودجه سال 97 شهرداری نیشابور که طی روزهای قبل و همزمان با متمم بودجه سال 96 تقدیم شورا شده است، عملیاتی باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرنیشابور، #محمد_کاظم_صادقی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مقصود از #بودجه عملیاتی این است که اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه ها متناسب با یک نگاه واقع بینانه نسبت به نیاز شهری و اولویت های کاری شهرداری باشد.

وی افزود: در همین چارچوب انتظار داریم محتوای #بودجه متناسب با برنامه چهارساله ای باشد که شورا در زمان انتخاب #شهردار به آن برنامه رأی داده است.

عضو هیئت رئیسه پارلمان شهری نیشابور ادامه داد: همچنین توقع این است تا پروژه هایی در اولویت قرار گرفته باشد که یا انجام آن ضرورت دارد و یا اینکه از پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه انتظار شورا این است تا شهرداری نگاه واقع بینانه ای نسبت به بخش های درآمدی خود داشته باشد و از پیش بینی منابع درآمدی که قابل استحصال نیست، پرهیز کند، گفت: طی جلسات فشرده ای که در هفته های گذشته در شورا انجام شد، متمم بودجه سال 96 شهرداری با مبلغ یک هزار و 374 میلیارد و 140 میلیون و 544 هزار ریال به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون اداری و مالی پارلمان شهری نیشابور افزود: با تصمیم اعضای شورا مقرر شد تا شهرداری در فرایند اجرای #متمم_بودجه سال 96 با توجه به درپیش بودن ایام نوروز نسبت به ایجاد پایگاه اطلاع رسانی برای مسافران در مناطق گردشگری، تکمیل فضای سبز میدان امام رضا(ع) و بلوار هفتاد و شش متری، پاک سازی و بهسازی ورودی های اصلی شهر، بهسازی بوستان ها و معابر گردشگری و سرویس های بهداشتی، کاشت گل و گیاه مناسب و جمع آوری و ساماندهی متکدیان سطح شهر اقدام کند.

صادقی با اشاره به اینکه با اتمام بررسی متمم بودجه 96، بررسی #بودجه سال 97 شهرداری در دستور کار شورا قرار گرفته است، ابراز امیدواری کرد بررسی آن تا نیمه اسفند به پایان برسد.

https://t.me/didebanneyshabour/804