دیدبان نیشابور: معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری نیشابور: ۱۱۲ طرح عمرانی در نیشابور اجرا شد
معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری نیشابور به اجرای ۱۱۲ طرح عمرانی با هزینه هزار و ۴۷۶ میلیارد ریال در این اشاره و بیان کرد: این طرحها طی هفته دولت امسال بطور رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

احمد بوژمهرانی افزود: ۴۴۹ میلیارد ریال از این حجم توسط بخش خصوصی، ۳۰۳ میلیارد ریال در قالب تسهیلات بانکی و ۷۲۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی هزینه شده است.

وی ادامه داد: ۱۵ طرح از مجموع این طرحهای اجرا شده در نیشابور مربوط به بخش کشاورزی و تولید، پنج طرح برقرسانی و نیز چهار واحد آموزشی است.

معاون فرماندار نیشابور گفت: در این چارچوب همچنین هفت طرح گردشگری، ۱۱ طرح آبرسانی روستایی و شهری و همچنین ساخت و تجهیز ۹ واحد خدمات پزشکی و درمانی اجرا شده است.

وی در ادامه همچنین اظهارداشت: ۱۶ پروژه خدمات شهری شهرداری نیشابور و شهرداریهای شهرهای اقماری نیز با هزینه ۶۴٫۳میلیارد ریال و دو پروژه روکش آسفالت بین شهری با هزینه ۱۲۸٫۵ میلیارد ریال اجرا شده اند که طی هفته دولت بهره برداری می شوند.

بوژمهرانی افزود: در این چارچوب پنج ساختمان دهیاری و ۲۹ طرح توسعه روستایی با هزینه ۳۷٫۴ میلیارد ریال، دو پروژه بهسازی و بازسازی ایستگاه راه آهن نیشابور با هزینه ۲۰ میلیارد ریال و یک طرح هادی روستایی با هزینه هفت میلیارد ریال اجرا شده اند./ایرنا