اعتبار گواهی نامه بین المللی «نظام مدیریت انرژی» فولاد خراسان مطابق با ویرایش سال ۲۰۱۸ استاندارد Iso 50001 برای یک دوره سه ساله تمدید شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!


معاون برنامه ریزی و فناوری فولاد خراسان با بیان این مطلب گفت: این ممیزی، پنجمین ممیزی مراقبتی از دوره سه ساله گواهینامه مذکور در فولاد خراسان بود که بر اساس بررسی فرایندهای مرتبط شرکت، توسط دو نفر از ممیزان شرکت SGS در ۲۰ و ۲۱ مهر ماه سال جاری انجام گرفت و با تو جه به مشاهده نشدن هیچ گونه عدم انطباق عمده در این زمینه، گواهی «نامه نظام مدیریت انرژی» مطابق با استاندارد Iso 50001 ویراش سال ۲۰۱۸ در فولاد خراسان تمدید اعتبار گردید.


مدیر عامل شرکت، در جلسه اختتامیه این ممیزی بر اهمیت مصرف بهینه انرژی و بالا بردن بهره وری در این حوزه تاکید کرد و افزود: حوزه بهره برداری مباحث مرتبط با انرژی را باید به صورت جدی پیگیری نماید، چرا که کاهش مصارف انرژی و حفظ محیط زیست ، علاوه بر کاهش قیمت تمام شده، یکی از رسالت های اجتماعی شرکت نیز قلمداد می شود.
دکتر غفوری، ضمن تشکر از گروه ممیزان موسسه SGS و معاونت های بهره برداری و برنامه ریزی و فناوری،از اضافه شدن واحد فولادسازی شماره ۲ به دامنه مورد ممیزی استاندارد از سال آینده خبرداد.
در ادامه نشست اختتامیه ممیزی، مهندس اسماعیلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص مباحث انرژی این اقدامات را نسبت به سال های قبل کارآمد تر دانست و افزود: هدف از پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی بهینه سازی عملکرد انرژی است وکاهش هزینه‌های مالی در مصرف حامل‌های انرژی، افزایش بهره‌وری انرژی، ایجاد فرهنگ اصلاح الگوی مصرف، ایجاد راهکارهای جدید برای استفاده بهینه از انرژی و سازگاری با استاندارد زیست محیطی از فواید پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی بر مبنای استاندارد ISO 50001 می باشد.