دیدبان نیشابور:در پی بارندگیهای شب گذشته در شهرستان نیشابورکه باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی منازل در سطح شهر نیشابور گردید ادارات امدادرسان و مدیران ارشد شهرستان از ساعات اولیه حادثه در مناطق مختف حضور و نسبت به روند امدادرسانی به حادثه دیدگان اقدام نمودند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

رئیس جمعیت هلال احمر نیشابور:امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از بارندگی همچنان ادامه دارد.
به گفته اسماعیل شاه بیکی معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر نیشابوربه دنبال بارش شدید باران روز گذشته و تداوم آن که موجب آب گرفتگی و تخریب تعدادی ازمنازل مسکونی شهرستان نیشابور گردید و در پی وقوع سیلاب اخیر در شهرستان ۱۰ تیم عملیاتی متشکل از نجاتگران جمعیت هلال احمر نیشابور به همراه تجهیزات از بعد از ظهر روز گذشته تا کنون در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان می باشند.


شاه بیکی رییس جمعیت هلال احمر نیشابور که از آغازین ساعات آبگرفتگی در ماطق حادثه دیده حضور دارد بیان داشت:
با توجه به بارندگی های شب گذشته ودر ادامه عملیات امداد رسانی به مناطق حادثه دیده تعداد ۱۰تیم عملیاتی هلال احمر در منطقه حضور پیدا کرده که نسبت به تخلیه آب و برآورد نیاز های حادثه دیدگان در حال اقدام میباشند.
نامبرده افزود: شدت این حادثه در روستاهای رحمت آباد و اردسمان بیش از سایر نقاط شهر میباشدمیباشد
وی گفت:تا کنون ۵۰ خانه مسکونی توسط نجاتگران شعبه تخلیه آب شده و، ۱۰ خانه تخریب صد در صد و ۶ خانه به دلیل احتمال تخریب تخلیه شده است.
وی بیان کرد با توجه به ادامه بارندگی عملیات امدادرسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

ستاد حوادث شهرستان که متشکل از معاونت عمرانی فرمانداری،دادستان،شهرداری نیشابور،هلال احمر،تیپ ۲۱ امام رضا (ع)، ناحیه مقاومت سپاه نیشابور،نیروی انتظامی،و… میباشد از ساعات ابتدایی حادثه در سطح شهرستان اقدام به گشت زنی و نظارت مستمر بر روند اجرای امدادرسانی به شهروتدان نمودند.