استاندار خراسان رضوی که قرار بود از مناطق سیل زده نیشابور بازدید داشته باشد بدون حضور در این مناطق فقط در فرمانداری این شهرستان حاضر و به برگزاری جلسه اکتفا کرد.

دیدبان نیشابور:علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی که قرار بود از مناطق سیل زده نیشابور بازدید داشته باشد بدون حضور در این مناطق فقط در فرمانداری این شهرستان حاضر و به برگزاری جلسه اکتفا کرد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

بعدازظهر امروز به مردم منطقه اردسمان نیشابور که دو روز پیش سیل تعداد زیادی از منازل آن‌ها را تخریب کرده بود اعلام شد استاندار جهت بازدید در این مناطق حضور خواهند یافت.

بعد از ساعاتی مسؤولان شهرستان که در محل جمع شده بودند به ناگاه منطقه را بدون ذکر دلیلی ترک کردند و پیگیری‌های خبرنگاران نشان داد که تصمیم بر این شده است که استاندار در فرمانداری حاضر شود و در بین مردم سیل زده حاضر نخواهد شد.

روابط عمومی استانداری از مصاحبه با استاندار در حاشیه این جلسه برای تشریح دلایل تغییر تصمیم وی به منظور حضور در مناطق سیل زده ممانعت کرد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: در این منطقه تخریب ۸۰ درصدی داشته‌ایم و استاندار باید به این منطقه می‌رفت و کار زیادی نبود، استاندار‌ گفتند که هر چه از منطقه بگویید من قبول دارم.

وی تصریح کرد: در جلسه با استاندار مصوبات خوبی داشتیم ولی مردم از بدقولی ناراحت هستند و امیدواریم با اجرایی شدن مصوبات ناراحتی آن‌ها کاهش یابد.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم مدیریت بحران استان زودتر پای کار بیایند، بلایی که سر مردم آمد بخاطر زیرسازی نکردن مسیر رودخانه‌هاست که قرار بود اجرایی شود ولی انجام نشد.

وی توضیح داد: قرار بود برای زیرسازی رودخانه فصلی فاروب و رومان سه میلیارد ریال اختصاص یابد ولی فقط ۳۵۰ میلیون ریال آن اختصاص یافته است.

چنارانی افزود: از استاندار خراسان رضوی و فرمانداری نیشابور ناراحت هستم چون مردم ادسمان از این کار ناراحت هستند.
فارس