دیدبان نیشابور:سرپرست سازمان عمران شهرداری و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری نیشابور از توجه ویژه شورا و شهرداری به مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرنیشابور خبرداد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

سرپرست سازمان عمران شهرداری نیشابوراظهارکرد: شروع و آغاز عملیات روکش آسفالت معابر اصلی؛ انجام تعهدات مردمی(زیرسازی؛ جدول گذاری و آسفالت)و لکه گیری معابر سطح شهر با جدیت و ترتیب اولویت و نگاه ویژه به مناطق کم برخوردارآغاز شده است.


سعید طباطبایی گفت: با توجه به نامگذاری سال ۹۷ توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور مبنی بر سال نهضت آسفالت؛سازمان عمران با تمامی توان و امکانات نسبت به تولید و اجرای آسفالت معابر؛زیرسازی؛لکه گیری؛جدول گذاری از محل منابع داخلی شهرداری اقدام نموده است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت پرسنل سازمان و حمایت های شهردار محترم تمامی کمبودها و کاستی های این حوزه را جبران و تمامی تعهدات را به انجام برسانیم.
طباطبایی یادآورشد:سازمان عمران آمادگی کامل دارد در صورتی که شهروندان محترم و اهالی هر منطقه که آسفالت معبر و کوچه آنها تخریب و نیاز به روکش دارد با همکاری و مشارکت خود اهالی نسبت به روکش مجدد اقدام نماید.
سرپرست سازمان عمران شهرداری نیشابور تصریح کرد: جهت هر گونه نظرات؛ پیشنهادات و انتقادات از طریق شماره ها تلفن:۴۲۲۵۸۰۹۰؛۴۲۲۵۵۸۱۰ در خدمت همشهریان عزیز میباشیم.