۶ سرشاخه شرکت هرمی با فعالیت‌های زیر زمینی و مخفی در نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

دیدبان نیشابور:فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی دریافت اطلاعاتی درباره فعالیت های زیر زمینی و مخفی تعدادی از سرشاخه های یک شرکت هرمی در نیشابور، کارآگاهان عملیات ویژه و مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان پس از ردزنی های اطلاعاتی محل گردهمایی اعضای این باند را شناسایی کردند.
سرهنگ “حسین دهقان پور” گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس ازتکمیل تحقیقات و هماهنگی با مقام قضایی با ورود به این منزل  ۶ سرشاخه این باند شامل چهار مرد و دوخانم با  سن ۲۲ تا ۳۸سال را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی مجله،فلش ،کتاب و دفترچه یادداشت کشف کردند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: منزل شناسایی شده در محدوده خیابان پویش به صورت اجاره ای در اختیار سرشاخه های این شرکت هرمی بود که در آن به برگزاری جلسات آموزشی و عضو گیری اقدام می کردند.

سرهنگ دهقان پور افزود: مسئول آموزش این باند خانم ۳۰ساله و اهل مشهد بود که با تردد به شهرستان نیشابور، مسئولیت آموزش را برعهده داشت و با نمایش کلیپ و معرفی برخی کتاب ها در این زمینه به ترغیب و تشویق اعضا فعالت می کرد.

وی از مردم خواست: در صورت دریافت هر گونه اطلاعاتی از فعالیت زیر زمینی شرکت های هرمی مراتب را بلافاصله به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا با پی گیری های قانونی لازم از تهدید های بعدی پیشگیری شود.