آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور با حضور علیرضا قامتی معاون استاندار و فرماندار شهرستان، حجت الاسلام والمسلمین فروتنی معاون قضایی استان خراسان رضوی و اعضای شورای تامین این شهرستان برگزار شد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ضمن تبریک به سید محمد حسینی دادستان جدید و تشکر از زحمات و تلاش های ارزنده حجت الاسلام اکبری مقدم دادستان پیشین شهرستان نیشابوراظهارکرد:با درایت مجموعه دادگستری و قضات شریف این شهرستان امنیت و آسایش بسیار خوبی در شهرستان حکمفرما می باشد.

علیرضا قامتی افزود: همه دستگاه ها باید با کمک همدیگر از جمله دستگاه قضا کمک کنیم تا در شرایط کنونی جامعه، بتوانیم با توان بالاتر و بهتر به مردم خدمت نماییم.

وی با توجه به شرایط خاص و مهم امروز جامعه خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را در جهت ایجاد توان و انسجام بیشتر در بین یکدیگر معطوف کنیم.

رئیس شورای تامین شهرستان تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی در بین مجموعه اعضای شورای تامین وجود دارد که باعث سرعت گرفتن تصمیمات و اقدامات در زمان های بحران می باشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام اکبری مقدم دادستان پیشین قدردانی و سید محمد حسینی به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور معرفی گردید./آریا