رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور از اجرای عملیات ایمن سازی ۲۰ مورد دماغه تقاطع ها و دوربرگردان ها با اعتار بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان خبر داد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور اظهار کرد: ایمن سازی و میدان دید تقالع ها و دوربرگردانها نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی کاربران راه به خصوص در شب‌ها که روشنایی کم دارد در همین راستا ایمن سازی تقاطع ها و دوربرگردانها در دستور کار قرار گرفت .

مجید مفیدی فر گفت: عملیات ایمن سازی با نصب بشکه ترافیکی و باتومی و همچنین نصب چشم گربه ای در ۲۰ مورد دماغه تقاطع ها و دوربرگردان ها و تقاطع ها در بزرگراه نیشابور مشهد و نیشابور سبزوار با اعتبار بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نیشابور تصریح کرد: از اول سال تاکنون سه قرارداد جهت آشکارسازی و ایمن سازی تقاطع ها و دوربرگردان ها در زمینه ۱- نصب نیم نیوجرسی ۲- خطکشی کامل ۳- نصب بشکه ترافیکی ، باتومی و چشم گربه ای از طرف اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی با پیمانکار مطابق در خواست اداره راهداری نیشابور منعقد و اجرا شده است .