پیاده روی جاماندگان اربعین در نیشابور

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

جاماندگان اربعین در نیشابور روز اربعین سید وسالار شهیدان از تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) به یاد زائران اربعین پیاده می روند.


دیدبان نیشابور: جاماندگان اربعین در نیشابور روز اربعین سید وسالار شهیدان از تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) به یاد زائران اربعین پیاده می روند.

دبیر ستاد مردمی جا ماندگان اربعین حسینی نیشابور اظهار کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین یک مراسم عمومی از جنس راهپیمایی است که در روز اربعین در شهرهای مختلف ایران برپا می‌شود و در این برنامه، عده‌ای از مردم که نتوانسته‌اند در پیاده‌روی اربعین در کشور در مسیر نجف وکربلا شرکت کنند در مسیرهای مشخصی در شهرهای خود اقدام به پیاده‌روی می‌کنند.

حجت الاسلام رضا حاجی بیگلو افزود: کاروان عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) شهر نیشابور با عنوان جاماندگان کربلای حسینی امسال برای نخستین سال به تاسی از پیاده روی میلیون‌ها عاشق سیدالشهداء (ع) در مسیر تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) پیاده روی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: عزاداران حسینی و جاماندگان اربعین در نیشابور ساعت هشت صبح روزسه شنبه ۸ آبان ۹۷ مصادف با اربعین حسینی ازمقابل تکیه ابوالفضلی به سمت حرم امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) به یاد زائران اربعین پیاده می روند.

حجت الاسلام حاجی بیگلو خاطر نشان کرد: ده جایزه سفر کربلا به قید قرعه به شرکت کنندگان وکسانیکه کلمه «اربعین » را به شماره ۵۰۰۰۲۲۰۱۰ پیامک کننداهدا می گردد و در این مسیر هشت موکب از عزاداران پذیرایی می کنند .

دبیر ستاد مردمی جا ماندگان اربعین حسینی نیشابور تصریح کرد: جاماندگان اربعین در نیشابور پس از طی مسافت بیش از ۵ کیلومتری تکیه ابوالفضلی تا امامزادگان محروق و ابراهیم(ع) به قرائت زیارت اربعین خواهند پرداخت وبا مداحی مداحان اهل بیت (ع) به عزاداری خواهند پرداخت.

سید باقر میرعلمدار