معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور خبر داد:

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

ایجاد ۶۴۱ شغل با ارائه تسهیلات مختلف اشتغال زایی در نیشابور

دیدبان نیشابور:معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابور از جذب ۸۸ درصد اعتبارات اختصاص یافته به حوزه مشاغل خانگی این شهرستان خبرداد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابوردر نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: با تخصیص نزدیک به ۲۷۷ میلیارد ریال تسهیلات مختلف، برای ۶۴۱ نفر در شهرستان نیشابورشغل ایجاد شده است.
احمد بوژمهرانی گفت: ۱۶۴ میلیارد ریال در قالب مشاغل پایدار روستایی و عشایری برای ۷۶ طرح پرداخت شده که منجر به اشتغال پایدار برای ۲۱۹ نفر شده است.


وی خاطرنشان کرد: در حوزه مشاغل فراگیر نیز ۶ طرح موفق به دریافت ۹۰ میلیارد تسهیلات شده اند که توانسته اند ۱۳۱ شغل ایجاد کنند‌.
بوژمهرانی با اشاره به طرح مشاغل‌خانگی افزود: پرداخت ۲۳ میلیارد ریال ۲۹۱ شغل در این حوزه ایجاد کرده است.
وی با اشاره به ثبت نام ۲۲۸۲ نفر در کاریابی های شهرستان از ابتدای امسال عنوان کرد: ۶۹۷ نفر از این افراد مشغول به کار شده اند و ۳۷۰ نفر در طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی نیز ثبت نام کرده اند.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری نیشابورهمچنین از آخرین وضعیت توزیع اقلام تنظیم بازار،بازرسی های انجام شده در سطح بازار، اعتبارات مربوط به سامانه کارا(مشاغل خانگی وتسهیلات روستایی)، اشتغال فراگیر،تسهیلات رونق تولید، استمهال وام های کشاورزی، میزان سرمایه گذاری انجام شده در حوزه صنعت و کشاورزی توضیحاتی در هر بخش ارائه نمود./آریا