فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در حاشیه بازدید سرزده از نحوه خدمت رسانی به متقاضیان گذرنامه از افزایش ۵۰ درصدی خدمات اداره گذرنامه پلیس نیشابور از ابتدای ماه محرم نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینى و استقبال خیل عظیم عاشقان اباعبدالله (ع) جهت شرکت در این راهپیمایی و از طرفی حجم بالای تقاضای شهروندان شریف برای صدور و تمدید گذرنامه در این ایام ، تسهیلات و تمهیدات ویژه ای در انجام امورات مربوط به زائران اربعین حسینی از سوی پلیس برنامه ریزی و اقدام شد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: افزایش ساعات کاری از ۷ ساعت به ۱۴ ساعت در طول روز و هم چنین افزایش ۴ برابری کارکنان اداره گذرنامه از دیگر تمهیدات ویژه پلیس شهرستان برای خدمت رسانی است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای محرم حدود ۸ هزار خدمت در راستای صدور گذرنامه زیارتی، تمدید گذرنامه و … انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است

سرهنگ احمدی تاکید کرد: شهروندان از نرم افزار” “پلیس” “من برای درخواست گذرنامه زیارتی استفاده کنند اما اگر به هر دلیلی نتوانستند از این سامانه استفاده کنند میتوانند به اداره گذرنامه مراجعه و درخواست خود را تکمیل کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: پلیس با تمام توان و وجود با هدف قرب الهی و کسب رضایت مندی مردم خدمت رسانی مضاعف و بی منت را سرلوحه کار خود قرار داده و از حمایت های معنوی ائمه محترم جمعه و سایر مسئولین و شهروندان محترم نیز تقدیر می شود و امیدوارم خادمان نظم و امنیت را نیز از دعای خویش بهره مند فرمایند.