فرماندار نیشابور با بیان اینکه نصب دکل برای جلوگیری از بروز مشکل در خطوط مخابراتی نیشابور صورت گرفته است، گفت: این دکل ها مشکلی برای سلامتی مردم ایجاد نمی کنند.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!


به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مخاطبان در سامانه « فارس من » سوژه ای با عنوان « نصب دکل مخابراتی در ورزشگاه نیشابور را متوقف کنید » ثبت و درخواست پیگیری آن را داشتند.
علیرضا قامتی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سال گذشته ۲۰ دکل برای نیشابور در نظر گرفته شد تا خطوط ارتباطی و اینترنتی را به حداقل برسانند.


فرماندار نیشابور افزود: این دکل ها قبلا در منازل نصب می شد، اما اکنون با توافقی که با شهرداری و اداره ورزش و جوانان صورت گرفت، دکل ها در فضای خارج از منازل نصب می شود.
وی ادامه داد: بنابراین برای جلوگیری از بروز مشکل در خطوط مخابراتی نیشابور باید نصب دکل اتفاق می افتاد.
قامتی با بیان این که نصب دکل مخابراتی ضرورتی است که در همه شهرستان ها انجام شده، گفت: از نظر بهداشتی نیز وزارت بهداشت درمان تایید کرده که این دکل ها مشکلات جسمی و روحی ایجاد نمی کند.
فرماندار نیشابور افزود: وقتی وزارت بهداشت و درمان تایید می کند که در سراسر کشور دکل مخابرانی نصب شود، نباید ممانعتی انجام شود.
وی تاکید کرد: در شرایط موجود با توجه به نیاز دانش آموزان و دانشجویان به خطوط مخابراتی و اینترنتی برای دسترسی به شبکه های شاد و دیگر شبکه های آموزشی دکل مزبور نصب شد.