معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور اظهارکرد: کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید شوشتری با مساحت کل هزار و ۵۴۰ متر مربع در سه طبقه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

علیرضا کلیدری افزود: طبقه زیرزمین این مجموعه به میزان ۶۶۰ متر مربع دارای سالن نمایش و اتاق های مورد نیاز با ظرفیت ۲۲۰ نفر و طبقه همکف نیز با ۷۵۰ متر مربع دارای سالن نمایش مجزا با ظرفیت ۲۵۰ نفر فرصت بسیار مناسبی برای ترویج امور فرهنگی، تربیتی و هنری شهرستان نیشابور را فراهم خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: طبقه اول این مجموعه با ۸۰ متر مربع شامل بخش اداری و رختکن می باشد که با به کارگیری از تجهیزات کامل، تاسیسات به روز، نمازخانه، مانیتورینگ، صوت و نور کامل یکی از مجهز ترین سالن های شهرستان و استان به شمار می رود.

این مقام مسئول ادامه داد: کانون فرهنگی تربیتی سردار شهید شوشتری به صورت نمادین در روز ۲۲ آبان۹۹ با حضور استاندار خراسان رضوی، معاونان پرورشی وزارت آموزش و پرورش و رییس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کل کشور، توسط ریاست جمهور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کلیدری یادآورشد: بخشی از فضای فیزیکی این مکان فرهنگی در سال ۸۹ ساخته و به دلیل مشکلات اعتباری، این پروژه تاکنون متوقف شده بود که پس از بازدید معاونت وزیر آموزش و پرورش و رییس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کل کشور، اعتبار آن تامین و به طور کامل تجهیز و به نام سردار وحدت، سردار شهید شوشتری نامگذاری شد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور تصریح کرد: مرکز دارالقران امام حسن مجتبی(ع) در این روز نیز افتتاح خواهد شد این مرکز نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با زیربنای هزار و ۸۶ متر مربع در سه طبقه ساخته شده است که مبلغ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از هزینه صرف شده توسط خیر نیک اندیش، حاج محمد زین العابدینی اهداء و اعتبار باقی مانده توسط اداره کل نوسازی استان تامین شده است.